جمعه ۲ آذر
قصه بگو کلاغ ... شعری از حامی شریبی
از دفتر ورق ایام نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ۱۹:۳۰ شماره ثبت ۱۳۹۳۹
بازدید : ۶۶۶ | نظرات : ۹۱
|
آخرین اشعار ناب حامی شریبی
|
بیا
برای مترسک
دلم
قصه بگو
کلاغ ...
ازآن همت
- سی -
مرغ
ازآن
اتفاق
داغ
راستی
چرا ؟؟؟
زمین
پرازبغض
و
سایه های کینه اش
بزرگ شده
چه آشی پخته ....
انسان
برای
انسان
چه بوی بدی
میدهد
این
یک وجب
روغن
داغ !!!
کلاغ ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.