جمعه ۲ آذر
آسمان شعری از زهره زاهدی
از دفتر سودای خیال نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ۰۹:۵۰ شماره ثبت ۱۳۸۶۲
بازدید : ۸۵۴ | نظرات : ۶۸
|
آخرین اشعار ناب زهره زاهدی
|
آسمان ،همه جا یک رنگ نیست
انعکاس دشت خون،
لاله پرپر شدن و شبنم خاک،
آبی نیست...
رنگ زرد،بر گونه ی این کودکان بینوا
یا که سرخی خجالت بر رخ صاحبدلان،
آبی نیست....
تیرگی رابطه،بر سر مال و منال
حرص بیخود، یا که قحط عاطفه،
آبی نیست...
با اینهمه،
گوشه ای از آسمان
رنگ سبزی دیده ام
رنگ دستان دعا،
بر فراز مردم بی مدًعا
ای خدا ،
ای خالق بی انتها
آسمانت را ببین!
آبی یکدست نیست
همه جا یک رنگ نیست....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.