جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر زیبا آصفی(آمــین)
آخرین اشعار ناب زیبا آصفی(آمــین)
|
در خلوت قلبم
برایت شعری زمزمه می کنم
چشمان ِ غمگینم
هردم می باردُ
تو با چتری از عشق زیر ِبارش ِچشمانم
نشسته ای آرام،
نگاه غمناکت به آسمان ابری ِچشمانم
در انتظار ِ
تابش ِآفتاب بر مردمکِ
چشم ِگریانم...
زیبا آصفی(آمــین)20 /شهریور/91
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.