سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

انتشار ویژه ناب

محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

بسم الله الرحمن الرحیم به سایت خودتان شعرناب خوش آمدید مدیر موسس سایت ادبی شعرناب فکری احمدی زاده(ملحق)

چهارشنبه ۲۷ خرداد

تو یه دسته گُلی

شعری از

بهمن بیدقی

از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد

ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۴ ۰۶:۵۷ شماره ثبت ۱۳۷۵۴۱
  بازدید : ۶۶   |    نظرات : ۸

رنگ شــعــر
رنگ زمینه
دفاتر شعر بهمن بیدقی

تو یه دسته گُلی
 
به کجا میبری ام  اِی عشق !
دراین کهکشان که ،
جایی را بلد نیستم
تو یه دسته گُلی  اِی عشق !
اما شاخه شاخه ای و، بی بند
من حتی یه سبد نیستم
 
من مجموعه ای از،
غم و درد و کَبَد هستم
مدتهاست که افتاده ام از پا
آدمی که شتابان ، به دنبالت دَوَد نیستم
اما میرسم به رد پایت نم نم
من فقط یه فانی ام !
من که اینجا ، تا ابد نیستم
من که عاشق به اینکه ، دراین خانه ی خاموش ،
تا همیشه چَپَد نیستم
 
میدانم چرا دستِ مرا گرفتی و،
میبری ام سوی نور
میدانی که من عاشقِ بُستانم
جغدی که بسوی خرابه ای رَوَد نیستم
خرابات ، صحبتی ست دیگر
آنجا جایگاهِ ساقی ست
می شناسی ام !
من آدمی که سوی خرابات برود اما ،
پاتیل نشود نیستم
می شناسی ام !
من آدمی که قلبش ،
بجز بهرِآن ساقی خوش سیما بتپد نیستم
 
بهمن بیدقی 1403/1/7
 
 
۲
اشتراک گذاری این شعر
نقدها و نظرات
عباسعلی استکی(چشمه)
پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۴ ۲۰:۲۱
درود شاعر عزیز
میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت
شاه دین سلطان خراسان
ارباب ما
حضرت امام رضا علیه السلام را تبریک عرض مینمایم
موفق و پیروز باشید خندانک خندانک خندانک
بهمن بیدقی
بهمن بیدقی
پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۴ ۲۲:۱۳
با سلام و عرض ادب استاد بزرگوار
سپاسگزارم
میلاد امام رضا ع مبارکباد
مؤید باشید
ارسال پاسخ
محمد باقر انصاری دزفولی
چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۴ ۰۸:۳۷
سلام و عرض ادب
بسیار زیبا و از جنس دل بود
وبردل نشست
بسیار مستفیض شدم
هزاران درودتان باد
استادگرامی
خندانک خندانک خندانک
بهمن بیدقی
بهمن بیدقی
چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۴ ۰۸:۵۳
با سلام و عرض احترام استاد ارجمند
بزرگوارید
بینهایت از لطف و محبتتان سپاسگزارم
سلامت و سربلند باشید
ارسال پاسخ
جواد مهدی پور
چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۴ ۰۸:۴۵
درود بر شما جناب بیدقی گرامی خندانک


زیبا و ناب سرودید

زنده باشید به مهر
بهمن بیدقی
بهمن بیدقی
چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۴ ۰۸:۵۴
با سلام و عرض احترام آقای مهدی پور ارجمند
بزرگوارید
بینهایت از لطف و محبتتان سپاسگزارم
سلامت و سربلند باشید
ارسال پاسخ
فرامرز عبداله پور
پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۴ ۰۳:۳۵
درود
مثل همیشه
زیبا و دلنشین
سروده اید
⚘⚘⚘⚘
رقص قلمتان ابدی
بهمن بیدقی
بهمن بیدقی
پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۴ ۰۵:۱۷
با سلام و عرض احترام آقای عبداله پور ارجمند
بزرگوارید
بینهایت از لطف و محبتتان سپاسگزارم
سلامت و سربلند باشید
ارسال پاسخ
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


ارسال پیام خصوصی

نقد و آموزش

نظرات

کاربران اشتراک دار

محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک

مشاعره

کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
0