جمعه ۲ آذر
چرخه غذای شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 1 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ۲۲:۰۳ شماره ثبت ۱۳۶۵۰
بازدید : ۷۳۸ | نظرات : ۷۳
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
اُمِگا سه،
به دلیل کمبودِ هورمون
از چرخه غذای حذف شد!
گوشت و مرغ و ماهی
آخرین مدارک خود را،
جهت ارائه به کمیته امداد
پاره کردند.
صدایش را در نیاورید،
به زودی
کلسترول با استاندارد یورو 4 وآرد می شود!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.