سه شنبه ۱۵ آبان
خاطرات شعری از مسعود کرم
از دفتر دل تنگی های من نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ ۰۳:۱۹ شماره ثبت ۱۳۵۵۵
بازدید : ۹۶۴ | نظرات : ۳۰
|
آخرین اشعار ناب مسعود کرم
|
می شینم تنها تو کلبه
واسه اون روزای مرده
می خورم حسرت و اندوه
که چرا منو نبرده
رفتی و دیگه نموندی
شاید این قسمت ما بود
شاید اون دیدار اخر
لحظه وداع ما بود
تو که بودی غم نداشتم
به کسی کاری نداشتم
حالا نیستی دل می میره
هی بهونت و می گیره
تو که بودی عاشق من
لیلی و دیوونه ی من
چی شده حالا که می گی
برو گمشو از زمونم
باشه میرم از زمونت
باشه میرم تا بمیرم
ولی برگرد پیشم ای گل
تا دوباره جون بگیرم
****************
نام شعر . حاطرات
3 دی ماه 1391 ساعت 16.30 دقیقه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.