جمعه ۲ آذر
در من احساساتی است شعری از مجتبی آبهشت
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۱۷ شماره ثبت ۱۳۴۴۱
بازدید : ۶۵۵ | نظرات : ۳۳
|
آخرین اشعار ناب مجتبی آبهشت
|
در من احساساتیست که در سایر آدم ها نیست
جای پرچین خدا روی دلم تنهائیست
و درون بدنم
که ندارد ز محبت احساس
می نویسند به غم
سهم من از همه بودن تو تنهائیست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.