جمعه ۲ آذر
در دلم طوفانی است... شعری از مجتبی آبهشت
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۱۵ شماره ثبت ۱۳۳۱۸
بازدید : ۱۱۳۴ | نظرات : ۵۱
|
آخرین اشعار ناب مجتبی آبهشت
|
در دلم طوفانی است
جنس اش از تنهایی
است
گاه گاهی نفسی میکشد احساس درون بدنم
تا بگوید با داد
در دل وسعت تنهایی این کوه فریب
آیه های ابدیت جاریست...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.