پنجشنبه ۲۴ آبان
کدر شعری از حسام رجبی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ ۲ روز پیش شماره ثبت ۱۳۳۷۱۹
بازدید : ۱۶۰ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب حسام رجبی
|
هنوز هم فکر می کنی
پشت پنجره مانده است
او را که ترک کرده ای؟
تو مهاجر شدی وُ
من [پناهنده]
به
چ ه
گوشهیِ اتاق
ا ر
پنجره هادیوارهای
بی رحم شیشه ی اند
که آدم را مجبور
به حبس نفس هایش می کنند
از ترس کدر شدن
آخرین تصویر
کسی که می رود!!!
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام خوشحالم که مورد عنایت قرار گرفته شعر موزونم ندارم تقدیم کنم...
دباره این ویرایش باهاتون موافقم خصوصا انتهای شعر
ب نظرتون بعد پنجره گاهی بیاد بهتر نیست؟
پنجره ها گاهی دیواره های شیشه ای اند
در کل سپاس
| |
|
آره گاهی هم خوبه... در ضمن شعر موزونتونم قشنگ و خاص بود | |
|
درود استاد استکی نظر لطف شماست | |
|
سلام استاد منت گذاشتید ... من همیشه میگم هر خط شعر استاد آزادبخت خودش یک شعر کامله | |
|
درودها خدمت استاد | |
|
سلام استاد تقدیمی بود ب نگاه زیبا پسند شما | |
|
سلام بر استاد عزیز منت گذاشتین | |
|
سلام استاد ممنون از نگاه زیبا شما | |
|
سلام استاد پیشکش ناقابل ب چشمان زیبا پسند شما بود | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
از هنر کانکریت هم به زیبایی بهره بردید...
آفرین
و قرار دادن پناهنده داخل قلاب... که مفهوم اسارترو دوباره در درونش تداعی کرده...
خلاصه خوشمان آماااا در...
ولی فقط با این شکل و شمایل میشه بخونمش...🙈
هنوز هم فکر می کنی
پشت پنجره مانده است
کسی را که ترک کرده ای؟
تو
مهاجر شدی
و من
[پناهنده]
به
چ ه
گوشهیِ اتاق
ا ر
پنجرهها
دیوارهای بیرحم شیشهایاند
که مرا مجبور
به حبس نفسهایم میکنند
از ترس کدر شدن
آخرین تصویر...
کسی که می رود!!!
کسی که میرود هم نباشععع بد نیست... چون حس میکنم آخرین تصویر با توجه به مفهوم کلی تصویر، کسی که میرود رو با خودش داره... یعنی نداره؟...🤔
درود بر جناب رجبی ارجمند
چرا نمیشه فقط بگم زیباست و برم...😜 ببسید دیگععع🙈
چهارگوشه توی کامنت مدل شما تایپ نمیشه... اگه میشد اونم همون مدلی مینوشتم ... چون واقعنی عالیععع
شاد باشید