سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 17 آبان 1403
    6 جمادى الأولى 1446
      Thursday 7 Nov 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        پنجشنبه ۱۷ آبان

        هوای خانه دلگیر است ؟

        شعری از

        قاسم پیرنظر سلیم

        از دفتر سری به هم زنیم نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ ۲ روز پیش شماره ثبت ۱۳۳۵۹۳
          بازدید : ۱۱   |    نظرات : ۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        الا ای همنفس بازآ که دل بی تو. ز جان سیر است
        در و دیوار می گرید هوای خانه دلگیر است
        بهار زندگی طی شد خزان دیوانه وار آمد .؟
        تو را از من گرفت آسان . کند عنوان که او میر است
        مسیر مشترک عمری که باهم سهل طی کردیم
        ندارد لذتی بی تو سراشیبی نفسگیر است ؟
        غم و اندوه ویرانگر  پیام از ردردی آورده .؟
        که شیرین از غم فرهاد و قیس قصه درگیر ایت
        تمام لحظه ها بی تو غبارآلودوغمبارند
        نفس را می برد ؛   آری  ؛ نیام افتاده شمشیر است
        تورا می خواهد از عالم دل بی صاحبم امشب
        نمی فهمد که او آهو و عشق ناب تو شیر است
        نسیم نیمه شب آورده عطرت را مشامش باز
        هوایی گشته انگاری نگاهش سمت ازمیراست
        بهش گفتم صبوری کن دل ازدیوانگی بگذر ؟
        جواب داد ای غافل ؛ نمی دانی مگر ؟ دیر است
        گشودم پر به آفاق دیار عشق نافرجام
        اگر صیاد ره گیرد ؟ نمی رنجم . چو تقدیراست
        (سلیم) عادل ترین عاشق که را گویند ؛ آیا هست؟
        نشانش را اگر دانی بگو؟ این شهر دلگیراست
        پیرنظر (سلیم)
        پاییز : ۴۰۳
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        ۴ ساعت پیش
        سلام استاد گرامی

        قلمتان نویسا خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        2