سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 6 تير 1403
    20 ذو الحجة 1445
      Wednesday 26 Jun 2024
      • روز جهاني مبارزه با مواد مخدر
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      چهارشنبه ۶ تير

      سوررئال 1-3

      شعری از

      کاظم دولت آبادی(فراز)

      از دفتر فراز ١ نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ ۰۰:۲۳ شماره ثبت ۱۳۲۹۸
        بازدید : ۶۱۹   |    نظرات : ۲۹

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر کاظم دولت آبادی(فراز)

      " سوررئال 3-1"
       
      می گذرم
      از پنجره های باز_ خانه ها
      از چارچوب_ بو م ها
      از دروازه های تفتیش_ شهر
      از رملهای سکوت
       
      و اینک
      ایستاده ام
      در دل_ کویر
       
      در مقابلم
      تکه های پر حجم_ آفتاب
      و
      زنی در حال_ پهن کردن_
      عکسهای خیس_ خود
      روی طناب ،
       
      نگاهم میدود در اندام_ عکس ها:
      - زوجی ایستاده با وقار
      خیره به جهان
      - زوجی ایستاده غرق_ در نمناکی_ نگاه
      - زوجی در امتداد_ هم
      با سرهای جابجا
      دوخته به عقربه ها
      معلق در پل فلزی_ قانون
      حبس شده_ در تنگنای وی پی ان
      آویخته از صلیب_ کتاب
      به اشتراک گذاشته در فیسبوک
      با مژه هائی از جنس_ فیبر_ نور
      و آرمیده زیر_ لحافی از واژه ها
       
      و آخرین عکس :
      حباب رنگی من
      در کنار خورشید_
      افتاده در
      قبرستان_ دهکده
       
      وقت_ بازگشت :
      غروب است
      و آنسوی دلتنگی های حس_ بلوغ
      رقصند ه های باد
      در راه 
      صدایم میکند
      نگاهش می کنم
      در سیاهی چشمانش
      تصویر بجا مانده ای است
       از من
       در قاب_ عکس های_
       آن زن ،
       در دل_ کویر
      -----------------
      15/03/92
       
      کاظم دولت آبادی (فراز)
      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      1