پنجشنبه ۱ آذر
مرا... ببر شعری از شبنم حکیم هاشمی
از دفتر مثنوی نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ ۲۳:۴۹ شماره ثبت ۱۳۲۷۶۷
بازدید : ۸۲ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر شبنم حکیم هاشمی
آخرین اشعار ناب شبنم حکیم هاشمی
|
مرا از تنم تا ترنم ببر
و بغض مرا تا تبسم ببر
...
مرا از تنم تا طراوت ببر
و جان مرا تا سخاوت ببر
...
مرا پر کن از عطر باران شدن
پر از عطر گل در تب و تاب تن
...
تنی که دچار شکفتن شده
و بعضی که سرشار گفتن شده
....
چنان گریه از بغض من جان گرفت
که ناگاه در شعر باران گرفت
...
تو آگاهی از گریهی شعر من
برای دل بیقرار وطن
...
دعا کن پس از گریه رنگینکمان
شکوفا شود بر تن آسمان
...
شکوفا شود مثل من در تنم
که شعری به شکل وطن میتنم
...
وطن در تن است و تنم در وطن
همین است همخویشی تن به تن
...
و رنگینکمان رمز لبخند ماست
دلیل دلافزای پیوند ماست
...
که پیوند من با وطن در تنم
شود علت اوج من در تنم
...
چه رنگین کمانی در این اوج پاک
مرا از خودم برده تا نبض خاک
...
همانجا که این تن ترنم شود
و بغضم دلیل تبسم شود
...
شبنم حکیم هاشمی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عالی بود
زنده باد ایران
مهد شیران
کنام شیر زنان