جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
بخت سیاه
آنان که ز دیده اشک خون می ریزند
ناکامی عشق را برون می ریزند
از بخت سیاه سر به دارند، اگر
چون لاله به خاک واژگون می ریزند
سید علی کهنگی مرداد1403
خندهی صبح
بیدار شدیم باز با خندهی صبح
زیباست نوای ساز با خندهی صبح
از ما به تمام اهل احساس سلام
آغوشکه گشته باز با خندهی صبح؟
سید علی کهنگی مرداد 1403
لبریز از عشق
لبت خندان،دلت لبریز از عشق
وجودت هست شورانگیز از عشق
غزلهای دو چشمت ناب و عالی
نگاهی کن مرا هم نیز از عشق
سید علی کهنگی شهریور 1403
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از لطف و محبت شما خواهر بزرگوار | |
|
قربان شما استاد استکی بزرگوار،سپاس از لطف شما | |
|
ممنون و سپاسگزارم آقای مهدی پور بزرگوار | |
|
ممنون و متشکرم از شما خواهر بزرگوار | |
|
سپاس از لطف و محبت شما آقای طاهری عزیز | |
|
سپاس از لطف و محبت شما آقای صادقی عزیز | |
|
ممنون و متشکرم آقای کریمی عزیز | |
|
سپاس از لطف و محبت شما آقای رمضانی بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودها استاد ارجمند
رباعیات قشنگ و نابی است با محتوایی امیدآذین و شاد
سلامت و سرافراز باشید.