پنجشنبه ۱ آذر
یارالی کؤنلوم شعری از سینا زرین قلم (مشکینی)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ ۰۱:۱۰ شماره ثبت ۱۳۲۴۸۸
بازدید : ۸۳ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر سینا زرین قلم (مشکینی)
آخرین اشعار ناب سینا زرین قلم (مشکینی)
|
لیلی نین عشقیدیر مجنونی بیمار ائیلیین
گؤزلرین ایشیدیر عاشقی حیران إیلیین
کؤنلوم پارالاندی آی دنیا ، گؤرجیم بیر داها من
وفاسیز یاریمین گؤزلرین ، عاشقانه من ؟
من دییردیم کی محبت ، انسانی رام ایلییر
سونرا آنلادیم کی عشق ، قلبی ویران ایلییر...
|
|
نقدها و نظرات
|
سلاملار سایقیلار اولسون سیزه 🌹 چوخ ساغولون | |
|
سلام لار اولسون ، ممنونام لوطفوز وار🌹🌹🌹 | |
|
سپاس فراوان از محضر استاد انصاری عزیز 🌹 | |
|
سلام استاد ارجمند 🌹🙏 چوخ ساغولون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلاملار اولسوون
خوش گلدیز
یاشاسین