شنبه ۳ آذر
مسمط ۱٠ (عشق بینظیر) شعری از شبنم حکیم هاشمی
از دفتر مسمط نوع شعر مسمط
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ ۱۸:۰۱ شماره ثبت ۱۳۲۴۶۲
بازدید : ۱۱۵ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر شبنم حکیم هاشمی
آخرین اشعار ناب شبنم حکیم هاشمی
|
شعری در قالب مسمط مخمس
...
در جان این جهان
در فصل بیزمان
در ذرههای جان
در شعر من بمان
ای یار بینظیر
در واژههای من
محو صدای من
مست هوای من
باش و برای من
در قلب خود بمیر
مرگی چنان حضور
دروازهی عبور
از خود به شهر دور
تا جذبههای نور
تا اوج دلپذیر
در راه این سفر
با خود مرا ببر
هر لحظه باخبر
از شوقِ مستمر
دست مرا بگیر
حس یکی شدن
روحت درون من
همپا و تن به تن
حرفی به من بزن
از عشقِ بینظیر
...
شبنم حکیم هاشمی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام نقّاش بانوی هنرمند شبنم جان
زیبا و نیک اندیش سروده ای ست زنده باشید