پنجشنبه ۱ آذر
دل فگاری شعری از اصلانی (امی)
از دفتر غزلیات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۹ شهريور ۱۴۰۳ ۰۶:۰۹ شماره ثبت ۱۳۲۲۷۵
بازدید : ۹۶ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب اصلانی (امی)
|
بسم الله الرحمن الرحیم
«دل فگاری»
دریغا! صد دریغا! دل فگاری از رخ ماهش
کند هر بد گلی را گلعذاری از رخ ماهش
از آن وقتی که چهرش را ببینی هیچ می گردی
شوی اینسان شوی اینسان خماری از رخ ماهش
رسد روزی که گیج از گردش آن زلف او مانی
همان طوری که گرداندت دواری از رخ ماهش
یقیناً که نوایش چه لطیف و مهربان است و
بود ناهید بشکسته سه تاری از رخ ماهش
همه عاشق به روی او صد افسوس او نمی داند
تو یک سو یک طرف در انتظاری از رخ ماهش
نمی دانم نمی دانم بکرده آن عزیز من
که اینسان با کدامین دل فگاری از رخ ماهش
شاعران: امین اصلانی و امیر اصلانی
|
نقدها و نظرات
|
الهم صلّ علی محمد و آل محمد🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🙏⚘ | |
|
خیلی ممنونم همین حالا در دفترم می گنجانم.🌹🌹🌹🌹🌹🌹 احسنت👏👏 | |
|
خیلی خیلی ممنونم استاد ارجمند جناب دکتر مدهوش عزیز بزرگوار هستید. نظر لطف شماست. موفق و موید و سلامت باشید. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شاعر «باغ لال» از دنیا رفت/ محمدعلی بهمنی شاعری که به ایجاد خلاقیت در حوزه غزل همت کرد
امید که خلد آشیان باشد
برای شادی روحش فاتحه و صلوات