پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی
|
به خاطره های پنهان بگو
قانعم کنند
بالاتر از دلتنگی، دردی هست
که روی آخرِ بغض هایم
دست بکشد
مبادا دل به دریا بزنند
تا سبک شوم از اندوه نداشتنت...
#بهـــارهطــــلایــی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
بی بهانه مالِ من شو،زخم هایم رفتنی ست
عشق درمان می کند درد و غمِ دیروز را
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و مهر بانوی واژه و احساس❤❤❤ سپاس از محبتتون، زیباوجودید مهربانوجان🙏🙏🙏🙏
روزجهانی شاعر بر شما ماهبانوی عزیز، گرامی🌷🌷❤❤
| |
|
شاهزاده خانوم عزیزم، دوست و خواهر مهربانم❤❤❤
سپاس محبتتون جانم 🙏🙏🙏🌷🌷🌷❤❤ | |
|
درود و عرض ادب ادیب بزرگوار سپاس از لطف نگاهتون 🙏🙏🙏🌷🌷🌷
| |
|
استادبانوی عزیزم درود و ارادت❤❤
سپاس از محبتتون، به مهر خوندید🙏🙏🙏
شنیدمش، حقیقتش ی کم سخت پسندم در این موارد به دلم ننشست🫣🫣🫣 برا این پستم تراته ی صلح ابدی از فرمان فتحعلیان رو ارسال کرده بودم که متاسفانه مثل ارسالیای قبلیم تایید نشد
| |
|
درود و عرض ادب ادیب بزرگوار سپاس از لطف نگاهتون روز جهانی شاعر برشما ادبب توانمند گرامی
🙏🙏🌷🌷🌷 | |
|
درود و عرض ادب ادیب بزرگوار سپاس از لطف نگاهتون روزجهانی شاعر بر شما ادیب ارجمند گرامی🙏🙏🌷🌷 | |
|
درود و عرض ادب ادیب بزرگوار سپاس از لطف نگاهتون مانا باشید
🙏🙏🙏🌷🌷 | |
|
درود و عرض ادب ادیب بزرگوار زیبانگاهید، سپاس
🙏🙏🙏🌷🌷
👌👌👌👌👌 | |
|
سپاس از لطف و محبتتون پای این صفحه
🙏🙏❤❤❤ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما بانوی عزیزم
بسیارزیبا بود
کوتاه ودلنشین