جمعه ۲ آذر
شهدختِ واژه هایِ شب شعری از نیما ولی زاده
از دفتر ماهور بارانی نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ ۱۷:۱۵ شماره ثبت ۱۳۱۹۷۲
بازدید : ۵۵ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب نیما ولی زاده
|
قلبی شکسته شعله ور ، آوازِ اهریمن و مرگ
شیطانِ مجذوبِ هبوط ، ویران ترین روحِ سکوت
در جنگِ نابرابرِ چشمانِ تو جان داده است
عشقی که بوسه میزند بر نفرتِ شعرِ سقوط
پایانِ این جنون منم ، موعودِ آتش و هوس
این لبْ به معراجِ لبت از وحیِ واژه بوسه ساخت
الهه یِ مرگی که هیچ نیایشی جز خون نخواست
این روحِ نفرین شده از ترسِ نگاهش واژه ساخت
حتی نسیم در موجِ موهایِ تو در رقص و سجود
اما منِ ویران شده در حسرتِ لمسِ تنت
با هم جهانی ساختیم به وسعتِ مرزِ تنت
ای بوسه یِ سرکش شکست ، مرزِ جهانم را لبت
بانویِ حسرت و نیاز ، مینیاتورِ زیبایِ راز
این شعرِ من هم خانه ای جز تو ندیدست ، روحِ یاس
ای زن ترین روحِ جهان ، شهدختِ واژه هایِ شب
با شعر من چه کرده است این عطرِ حسرت های یاس
در هر تپش لبهایمان بر هر هراسی بوسه زد
در هر تپش بخشیده شد لبهایمان زیبایِ من
در هر تپش روحِ گناه مصلوبِ بوسه هایِ توست
بر این هوسْ سجده زده شیطانِ شعر ، زیبایِ من
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.