پنجشنبه ۱ آذر
مهتاب شعری از لیلا حیدری
از دفتر اشعار لیلا نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ ۱۲:۴۴ شماره ثبت ۱۳۱۸۶۷
بازدید : ۱۱۹ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب لیلا حیدری
|
از دوریت ای ماه چنین بی تابم
دلتنگ توام قشنگ من مهتابم
عمری نگاه خیره بر در دارم
مهمان شده گریه ام به جای خوابم
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما بله اشتباه تایپی بوده ممنون بابت توجهتون 🙏🙏🙏🙏😍😍 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر بانوی عزیز
روز پر خیر و برکتی داشته باشید