يکشنبه ۴ آذر
تُرک شیرازی شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ ۱۶:۱۶ شماره ثبت ۱۳۱۶۶۶
بازدید : ۵۵ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
هوایت در درون سینه ام جا خوش کند هر دم
نماز چشم تو حال مصلا خوش کند هر دم
خدا هم با خبر حال مرا اِنگار می دانند
گرامافون، بنان، چشم تو یغما خوش کند هر دم
عجب آرامشی از سمت چشمان تو می بارد
به جام دل شراب شعر هم جا خوش کند هر دم
نه از اسب وتفنگ و حمله باکی بر دل من نیست
"اگرآن ترکشیرازی"دلم راخوش کند هر دم
هزاران کوه اگر مابین ما باشد خیالی نیست
که مهتاب نگاهت جان شیدا خوش کند هر دم
گُلِ محبوب اگر روزی زدست تو به دست آرم
که آب دیده حال پارسا را خوش کند هر دم
اگر ساحل نشین اَمن چشمان تو گردد دل
بدون قایق چوبی شنا را خوش کند هر دم
به شطرنج دلم دائم نشیمن کن خدای عشق
شَه و رُخ بازیم را آشکارا خوش کند هر دم
دل من خانه زاد چشم پُرسویت نگاهی کن
دل پروانه را پروازِ زیبا خوش کند هردم
تمنایی به جز بودن ،شدن،ماندن ندارد دل
به دریا تشنه را آب طهورا خوش کند هر دم
#حسین گودرزی"تشنه"
۱۴۰۳/۰۵/۱۰
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
لذت بردم