شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر افسانه احمدی ( پونه )
آخرین اشعار ناب افسانه احمدی ( پونه )
|
فردای آن روزی که رفتی خاطراتت
را روی دیوار اتاقم قاب کردم
زنگ صدایت را کنار دفتر شعر ؛
مانند قندی در دل خود آب کردم
دلتنگی ام را با کمی اشک از دو چشمم
هر شب به یاد خنده هایت خواب کردم
بغضی که مانده در گلو را با دو دستم
راهش گرفتم سینه را بی تاب کردم
باید ببینی رنگ موهای طلایم
دیگر پریده ، تکیه بر مهتاب کردم
نیلوفر جانم پلاسید از فِراقت
این زندگی را بعد تو مرداب کردم
زیباترین شعر و غزل ها را به راهت
بر نرده ی ایوانمان قلّاب کردم
هر جا که هستی خوش بُود حال و هوایت
این بود آن عشقی که من نایاب کردم
دندان زدی سیبی که عمری آرزو بود
ممنوعه ها را با وجودت باب کردم
چون یادگاری در ضمیر و خاطرم ماند
جادوی عشقی را که اُسطرلاب کردم
باشد حلالت ای که جانم را گرفتی
"گلپونه" را با خون دل سیراب کردم
افسانه_احمدی_پونه
─┅─═ঊঈ🍃🌸🍃ঊঈ═─┅─
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و مهر استاد گرامی سپاس ازمکث نگاه ونظر ارزشمند شما حس کردم (را ) قبل از (روی) قرار بگیره روانتر خونده میشه ،قدردان وجود پرمهرتون هستم ❤❤❤❤❤❤ | |
|
درود و عشق شاهزاده خانوم گل سپاس ازمهر کلام و حضور گرمتون 💞💞💞💞💞💞 | |
|
درودهااا جناب استکی گرامی نگاه شما زیباست ، سپاسگزار از حضور ارزشمندتون🌻🌻🌻🌻 | |
|
درود و ادب جناب نجفی گرامی سپاسگزارم ، زیبانگرید🙏🌻🌻🌻 | |
|
درود و عشق مهربانوی جانم لحظه هاتون بر مدار شادی و امید سپاسگزار حضور پرمهر و ارزشمند شما هستم ، شما زیبا می خوانید و به مهر 💞💞💞💞💞💞💞💞 | |
|
درود و ادب جتاب انصاری بزرگوار زیبایی نگاهتان را سپاس ، حضورتان مایه دلگرمی و انرژی مضاعف هست 🌻🌻🌻🌻🌻🌻 | |
|
درودهاااا استد صادقی بزرگوار سرفرودم ، سپاس از حصور همیشگی و پرمهر شما🌻🌻🌻🌻🌻🌻 | |
|
درود و ادب جناب قادری بزرگوار زیبا خواندید و به مهر ، خوشحالم مورد پسند واقع شد 🌻🌻🌻🌻🌻 | |
|
درود و عشق گل مریم عزیزم زیباتر وجود نازنین شماست بهترین ها سهم قلبتان مهربان 💕💕💕💕💕💕 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
فردای آن روزی که رفتی خاطراتت ( را )
( بر ) روی دیوار اتاقم قاب کردم