سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 3 شهريور 1403
  • اشغال ايران به توسط متفقين و فرار رضاخان، 1320 هـ ش
19 صفر 1446
    Saturday 24 Aug 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      شنبه ۳ شهريور

      بی خوابی

      شعری از

      سعید حبیبی

      از دفتر دیاکوییسم نوع شعر آزاد

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۳ ۰۲:۲۴ شماره ثبت ۱۳۱۲۵۵
        بازدید : ۶۳   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سعید حبیبی
      آخرین اشعار ناب سعید حبیبی

      چشم‌ها بیدار،
      اندیشه‌ها طوفانی،
      شب دراز و بی‌انتها.

      ذهنم پر از غبار،
      خواب از دست رفته،
      سکوت،این رفیق شبهای تارم، تنها همدمم.

      تاریکی عمیق،
      افکار چون موج،
      شب همچنان پایدار.

      آرامش گم‌شده،
      بی‌خوابی سنگین
      و چشمانی خون بار و ترسناک،
      و این
      قصه ی پر از غصه

      تا سپیده‌دم ادامه دارد....

      خواب کجاست؟؟
      Dio
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      حدود ۱ ماه پیش
      درود شاعر عزیز
      عاشورای حسینی تسلیت
      اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ
      وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ
      عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً)
      ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ
      وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ خندانک خندانک
      شاهزاده خانوم
      حدود ۱ ماه پیش
      درود بر شما خندانک
      خوش آمدید خندانک
      ساسان نجفی(سراب)
      حدود ۱ ماه پیش
      درود بر جناب حبیبی عزیز..
      زیبااااست..
      خندانک خندانک
      محمد شریف صادقی
      حدود ۱ ماه پیش
      درود. حرف دل مرا زدی عزیز! من هم همیشه مشکل خواب و آشفتگی افکار دارم...
      علیرضا حاجی پوری باسمنج راوی عشق
      حدود ۱ ماه پیش
      درود بر شما جناب حبیبی گرامی 🌺🌷🙏
      بسیار عالی سرودید 🌺🌷🙏
      سمانه فربد
      حدود ۱ ماه پیش
      صد درود
      و چون درخواست نقد و نظر ندارین...
      محمد باقر انصاری دزفولی
      حدود ۱ ماه پیش
      سرشار از احساس می باشند
      بسیار مستفیض شدم
      هزاران درود بزرگوار
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0