جمعه ۲ آذر
بند شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 1 نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۲ ۱۰:۰۶ شماره ثبت ۱۳۰۶۷
بازدید : ۱۲۵۶ | نظرات : ۱۱۲
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
با خودم شوخی کردم،
جو گرفت،بندِ دلم پاره شد.
فرغون آوردند،
مهرهای جنبه ام را بند کنند.
فرغون پنچر شد،
سر از بی بند و باری در آوردم!
خدا رحم کرد، بندِ سلامت را سفت بسته اند!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.