سه شنبه ۲۲ آبان
مرد تنهای شب شعری از علی مزینانی عسکری
از دفتر گلبرگ کویر نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ ۲۰:۳۸ شماره ثبت ۱۳۰۶۲۶
بازدید : ۱۳۳ | نظرات : ۳۰
|
دفاتر شعر علی مزینانی عسکری
آخرین اشعار ناب علی مزینانی عسکری
|
آمدی و از کوچه دلتنگی ما گذشتی
بی وفا
نگفتی اینجا
یک نفر تنها
به انتظار لبخندی دل خوش است
آری من مرد تنهای شبم
یکه و دلخسته
بریده از روزگار
فرو رفته در اتاق تنهایی
شب تا صبح
برای گذر از تاریکی
و تمام شدن سیاهی
گاه از پشت پنجره
ستاره ها را می شمارم
بلکه در این سکوت
دوباره زمزمه
و هم آوایی تو را بشنوم
چون من مرد تنهای شبم
دیوان شعر من
پر است از واژه های تنهایی
آن هنگام که در کنجی دنج
قلم شاهد اشکم بود
وقتی از تو می خواندم
با آه و زاری
برایت صد قصه می سرودم
در آن دم و آن لحظه
دیگر جیر جیرک نیز خاموش بود
و مرغ شباهنگ با هر بیتی
سر می تکاند و حق حق می کرد
او نیز با من هماهنگ بود
چون می داند
من مرد تنهای شبم...
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب سلامت و سرافراز باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشماجناب مزینانی عزیز
زیباودلنشین بود