ای خداوند رحیم رحمان تویی
مهربان بر کل این سامان تویی
خالق جن و بشر در هر زمان
پادشاه در زمین و آسمان
آدم و خاتم به اذن تو خدا
رهبر و هادی شدند بر انس و جان
تو حکیمی و مبینی و خبیر
هم کریمی و کبیری و بصیر
در صبوری صابران را سروری
قادر و هم مقتدر هم رهبری
ما مطیعیم و همی فرمانبریم
با اطاعت بر همه دنیا سریم
جان سپاریم بر رسول عالمین
خاتم پیغمبران آن نور عین
او محمد از تو عنوانش گرفت
دین حق از تو سرانجامش گرفت
مرسل و مختار و آمر در جهان
حاشر و حامد محمد، نور جان
قبل از آنی که بخوانی اش رسول
نام نیکش با امامت شد قبول
رهبر آزادگان و عالمان
هادی و هم حامی مستضعفان
هم بشیر است و امیر است و مجیر
واضِعُ الْاِصْرِ وَ الْاَغْلَال و منیر
شافع و صادق به دنیا افسراست
ناجی کل بشر در محشر است
قائد اعظم برای عالم است
وارث تاج شهان از آدم است
آمد او دیگر جهان را جان گرفت
عزت و آزادگی انسان گرفت
آمد او کاخ ستم ویران شده
مشرک از ایمان او حیران شده
آمد او با مهربانی تا بشر
برگزیند دین حق را سر به سر...
ادامه دارد...
درود برشما جناب مزینانی عزیز
مناجاتی بسیارزیبا بود
درپناه خداوند بزرگ سلامت ودلشاد باشید