بعد از وعده آبان درمورد حقوق بازنشستگان :
ای همه ی کشک بادمجان بیا
آن مو طلایی ، شده یک خان بیا
تورم و گرانی آسان شد است
حقوق مردان همه آنسان شد است
نعمت پیران شده بس فراوان
خوشا به آن مرد زیادت ستان
یک زن او ، دکتر و ، شد ، پولدار
یکی ، مزون می زند و ، سر ِ کار
یکی پَزد اشکنه در خانه اش
یکی فقط مطرب و چون خاله اش
چون ز سیاست خبرش نبودی
کتک همی خورد و شدش کبودی
چنان همی غصه و دردی کشید
قهر شد و صورت خود برکشید
زنان منزل همه تحریم کرد
صیغه یکی نموده تکریم کرد
چار زنش آمده در آشتی
مطرب طنّاز ، چه گل کاشتی
به رقص ِ ناز آمده آن نازها
مرد همی خواند ، چه آوازها
نوبت آسایش آن مرد شد
کیف همه فارغ ِ ، از درد شد
مرد ِ هنر ور، هنرش پایدار
شدهمه پیروز ، در این کارزار
بالشی آمد به سرش که برخیز
نان لواشی بستان ، سحر خیز
خواب چه زیبا و چو یخدان بوَد
نقطه فقط چاه زنخدان بوَد
خواب خوشت باد تو ای مرد و باز
چند زن و مطرب و آواز ناز
طنز اجتماعی شیرینی بود
و اینکه اشکنه غذای خیلی خوشمزه ایست بنده هم بسیار دوست دارم
موفق باشید