پنجشنبه ۱ آذر
نیش ؛ یادها شعری از فرهین رام
از دفتر نجوای کوتاه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ ۰۶:۱۷ شماره ثبت ۱۳۰۴۵
بازدید : ۱۲۹۶ | نظرات : ۱۰۸
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
=======
صرعی مهلک
به نام ِ نیش ؛
آتش زده
آستانه قلم را
ما
کاهنان ِ
کدام معبدیم؟!
یادها ؛
رفت
با تلنگر ِ بادی ...
به بدرقه که آمدیم
جا مانده بود
" نقطه ای "
در انگاره ی
حسی دروغین
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.