يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر ژاکان باران ملکشاهی
آخرین اشعار ناب ژاکان باران ملکشاهی
|
از پشت خنجر زدنت را
به حساب خجالتی بودنت می گذارم...!
تو هم پشت پا زدنم را
به حساب پای لنگِ چوبیم بگذار...!
كبوتر باران ( كاك باران) بهار 1392
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.