جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
ردای بندگی
خدایا با تو من آغاز کردم
بهار دیگری را عاشقانه
به لطفت همچنان امّید وارم
ببخشا لغزشم را ای یگانه
شده از شاخه های سیب و بادام
سرازیر آبشاری از شکوفه
به زیر هر درختی گشته جاری
دُر افشان جویباری از شکوفه
به ابر تیز پای خانه بردوش
که باشد کوله بارش پر ز گوهر
نگاه التماس سبزه و گل
به سوی اوست تا بارد سراسر
جهان در سیر و ما هم در مدارش
به سوی مقصدی بی انتهائیم
در این سیر تکامل شاد از آنیم
که زیر سایه ی لطف خدائیم
الهی از تو می خواهیم هر دم
جدا از نور احسانت نباشیم
ردای بندگی را پاس داریم
چو شیطان رانده از خوانت نباشیم
سید علی کهنگی فروردین1402
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بر شما خواهر بزرگوار،ممنونم از توجه شما،همچنین شما سال خوبی داشته باشید | |
|
قربان شما استاد استکی عزیز،سپاس از لطفتان | |
|
سپاس از لطف و محبت شما آقای نجفی عزیز | |
|
سلام آقای میرزا دوست عزیز،ممنون و متشکرم از محبت شما،سال نو شما هم مبارک | |
|
از لطف و محبت شما بسیار ممنون و سپاسگزارم آقای زراعتی عزیز | |
|
قربان شما آقای رمضانی عزیز،انشالله سال نو بر شما هم مبارک باشد | |
|
سلام آقای شاهی بزرگوار،از حسن توجه شما بسیار ممنون و سپاسگزارم | |
|
ممنون و متشکرم آقای آزاد بخت عزیز | |
|
قربان شما آقای مهدی پور عزیز،سپاس از حسن توجه حضرت عالی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام استاد ارجمند
نیایشی بهاری زیبامناجاتی ناب
زنده باشید طاعات شما قبول حق
نوروزتان پیروز روزگاران تان خوش