يکشنبه ۲۷ آبان
یک شاخه شعر برای رز شعری از مسعود علیپور
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ۱۱:۳۲ شماره ثبت ۱۲۸۴۲۷
بازدید : ۱۶۳ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب مسعود علیپور
|
باران می بارد
و میدانم
که آسمان حال مرا درک میکند.
راه می روم
لابلای قدم هایی که تورا گم کرده اند
و درختانی
که خستگی ات را به فراموشی سپرده اند
کاش
این شب ها
میان ازدحام بی تو بودن،
حضورت
روزه ی سکوتم را بشکند
شاید
صدای قدم هایت
گسل تنهایی ام را بلرزاند
و مرا تبریک بگوید
دردهای این خانه
نوید آمدنت را...
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم بانو | |
|
درود جناب استکی عزیز ممنونم که وقت ګذاشتید | |
|
درود جناب زراعتی عزیز از لطف شماست ممنونم که وقت ګذاشتید شاد و پیروز باشید | |
|
درود بانو کاسیانی عزیز ممنونم که وقت ګذاشتید | |
|
درود استاد ګرامی خوش آمدید پیروز و مانا باشید | |
|
درود استاد حاجی پوری عزیز خوش آمدید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما جناب علیپورعزیز
کوتاه زیبایی بود
دلبرانه ودلنشین