شنبه ۳ آذر
گذر روزگار شعری از یاسر کریمی
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ۲۲:۲۷ شماره ثبت ۱۲۸۲۳۶
بازدید : ۲۳۵ | نظرات : ۴۷
|
آخرین اشعار ناب یاسر کریمی
|
بنام خدا
دنیا به گذشتن و، گزارش زیباست
پاییز و زمستان و بهارش زیباست
ای آنکه به صیف خویش بنشسته خوشی
چون می گذرد ،فصل چهارش زیباست
امروز اگر عشق نیامد بر ما
فردا چو رسد، سر قرارش زیباست
لیلا که بخواب است ،امان از دل دوست
مجنون چو رسد، پیش نگارش زیباست
آن دم که نفس فرو رود در تن ما
چون باز برآید ز حصارش زیباست
فریاد ،اگر غم ز دل ما نرود
امید گذشتن از کنارش زیباست
طوفان که شود میان دریای بلا
چون غرقه نشیند به گُدارش زیباست
آن محتضری که از الم رنجه شده
صد بوسه بر آن سنگ مزارش زیباست
ای" یاس" مکن گلایه از گردش چرخ
چون حکمت حق بود بکارش زیباست
پ ن.ناصر خسرو در شعر می گه
ای به شبان خفته ذن مبر که بیاسود
گر تو بیاسودی این زمانه ز رفتن
بنده حقیر فکر کردم اگر عمر نگذره چی میشه
و این شعر رو نوشتم
برگ سبزیست
یاس ۱۴۰۲
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر سید بزرگوار سلامت باشید ممنون از توجه جنابعالی | |
|
ورود بر بانوی واژه ها سلامت و تندرست باشید ممنون از توجه شما | |
|
درود بانو سلامت و تندرست باشید ممنون از توجه شما | |
|
درود بر شما جناب مدهوش بزرگوار ممنون از توجه جنابعالی | |
|
درود بر شما و ممنون از نگاه زیبای شما دوست ژرف اندیشم جناب زراعتی | |
|
درود بر بانوی بزرگوار ممنون از توجه شما | |
|
درود بر بانو آهنگران گرامی و عزیز سلامت و تندرست باشید به مهر | |
|
درود بانو ممنون از توجه شما | |
|
درود بر شما استاد گرامی ممنون از توجه شما | |
|
درودها بر جناب انصاری بزرگ و عزیز سلامت باشید ممنون از توجه جنابعالی | |
|
درود بر شما سلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قلمتان نویسا
بمانید به مهر و بسرایید