جمعه ۲ آذر
مَجالِ عشق شعری از راشد نصرت سراوان
از دفتر عشق نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ ۲۰:۱۷ شماره ثبت ۱۲۷۹۸۰
بازدید : ۹۸ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر راشد نصرت سراوان
آخرین اشعار ناب راشد نصرت سراوان
|
مَنَم مَجالِ زندگیْ آرمیدهْ زِ بالِ عشق
دیدن خواهم و بی دغدغهْ مالِ عشق
بیافرینیم دقایقیْ حُزنْ دیده تَر شَوَد
چو ریشه شُد ظُهورْ غمْ ریشه کن شَوَد
گرچه زِ دوریْ فاصله ی عشقْ رِسیدَن
محبت روان استْ زِ این کوله ی عشق
گویم اَبَد و دَهرْ جاودانْ اَزَل و دَهر
پندار اُفُقْ قُله اُفُقْ هَر دامنه بَرجا
زِ سراشیبیِ اینجاْ که رَمانده قَدَمْ ها
خواسته ام توْ دیده ام توْ آری مَحابا
زِ پَستی و بُلندیْ خاطرْ آزُرده مَکُن یار
تیزبین باشْ که عُمرْ هَر لحظهْ قَدَمها
زمان چو ایستَدْ بَر خَلقْ چه فَرق اَست!
بِکوشیدَن از آن استْ به دیدَن و خواهَد
گر گُم کُنَد از خودْ زمان راْ اینگونه بِجُنبَد
هر چه سازَدْ به هَر حالْ شرح شدهْ عُمرَش
آمیخته جهانْ هَر سوْ لحظه های خودش را
پَنجه بِیَندازْ زِ چَنگالِ جهانْ اینگونه خودت را
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و درود.متشکرم نظر لطف شماست.عید شما هم مبارک 🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
با سلام و درود.متشکرم نظر لطف شماست 🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
با سلام و درود.متشکرم نظر لطف شماست 🌹🌹 | |
|
با سلام و درود.متشکرم نظر لطف شماست 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پانزدهم شعبان سال روز میلاد خجسته قطب عالم امکان،
حضرت ولی عصر حجت بن الحسن علیه السلام بر همه شعیان جهان مبارک باد
بداهه ای تقدیم دوستان:
شب میلاد ارباب جهان است
نه بینی چون که از دیده نهان است
برای مقدمش جان می فشانیم
عزیز فاطمه آرام جان است
خرم و تندرست باشید