شنبه ۳ آذر
مهدی شعری از یاسر کریمی
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ ۱۲:۱۳ شماره ثبت ۱۲۷۹۴۷
بازدید : ۲۹۰ | نظرات : ۸۰
|
آخرین اشعار ناب یاسر کریمی
|
به نام خدا
مهدی به زخم کهنه ی ما التیام نیست
بر توسن رمیده ز شهوت لجام نیست
شمشیر تیز آخته بر کاهلی ما
پنهان ز دیدگان جهان در نیام نیست
مهدی کلید صندوق بی عاری و هوس
گمگشته در کشاکش بحر کلام نیست
آن منزلی که زیور آن بغض و کینه است
شایسته ی مرام و مقام امام نیست
مهمان به درب خانه ی ویران نمیرود
این گونه انتظار فرج احترام نیست
آن خانه را ز باده ی گلگون خراب کن
کین بادها به ساغر دنیا حرام نیست
مهدی مقیم هر شب دلهای عاشق است
آنجا که غیر مهر و وفا مستدام نیست
ای منتظر که جامه به تن پاره می کنی
از زُهد تو به یوسف زهرا پیام نیست
با آرزوی ظهور منجی دلها
یاس
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما جناب مهدی پور عزیز سلامت و تندرست باشید | |
|
درود بر بانو حصارکی ممنون از توجه جنابعالی | |
|
درود بر بانو سکوت گرامی ممنون از توجه جنابعالی | |
|
درود بر شما سلامت و تندرست باشید | |
|
درود بر شما جناب بهلول سلامت و تندرست باشید | |
|
درود بر استاد فریاد با شما هم عقیده ام تازه یک جریانن در کشور ما اعتقاد داره باید دنیا رو جرم جنایت پر کنه تا امام ظهور کنه چقدر این فکر خطرناکه مهمان به درب خانه ی ویران نمیرود اینگونه انتظار فرج احترام نیست | |
|
درود بر استاد حاجی زاده ی عزیز سلامت و تندرست باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پانزدهم شعبان سال روز میلاد خجسته قطب عالم امکان،
حضرت ولی عصر حجت بن الحسن علیه السلام بر همه شعیان جهان مبارک باد