با سلام و احترام به شما دوست عزیز،
از نقد مفصل و دقیق شما بر شعرم سپاسگزارم. نظرات شما را با دقت خواندم و به نکات ارزشمندی که مطرح کردید توجه کردم.
شعر، دریچهای به سوی دنیای درون انسان هست و به ما کمک میکنه تا احساسات و افکارمون رو به زیباترین شکل بیان کنیم.و باید به سرودن شعر ادامه داد و از اشتباهات نترسید. هرچه بیشتر شعر بگیم، مهارت در بیان خود را بیشتر میکنیم و میتوانیم به ظرافتهای بیشتری در احساسات و افکارت پی ببریم.
میدانم که در ابتدای راه شعر و شاعری هستم و هنوز به مطالعه و تجربه بیشتری نیاز دارم. نقد شما کمک بزرگی به من کرد تا نقاط ضعف شعرم را بهتر بشناسم و در جهت ارتقای مهارتهایم تلاش کنم.
درست است که شعر من از نظر تالیف، وزن، عروض، محتوا و انسجام ایراداتی دارد. سعی میکنم با مطالعه بیشتر و تمرین مداوم، این ایرادات را برطرف کنم.
از صبر و حوصله شما و از اینکه وقت گذاشتید و شعرم را نقد کردید، تشکر میکنم.
نکاتی که در نظر خواهم گرفت:
* مطالعه بیشتر در زمینه شعر و شاعری
* تمرین نوشتن شعر به طور مداوم
* توجه به تالیف و انسجام شعر
* دقت در وزن و عروض شعر
* پرداختن به مضامین و محتواهای نو و خلاقانه
* استفاده از صنایع ادبی
امیدوارم در آینده بتوانم شعرهای قویتر و پختهتری به شما ارائه دهم.
با آرزوی بهترینها برای شما
مسعود مالمیر
پینوشت:
* از اینکه نقدتان را با لحنی دوستانه و گشادهرو بیان کردید، سپاسگزارم. این موضوع باعث میشود که نقد را با آغوش باز بپذیریم و از آن برای پیشرفت خود استفاده کنیم.
* نقد شما نشان میدهد که به شعر و شاعری علاقه دارید و از دانش و تخصص کافی در این زمینه برخوردار هستید. خوشحال میشوم که در آینده نیز از نظرات و پیشنهادات شما بهرهمند شوم.
ارادتمند شما
مسعود مالمیر
ترانه خوش آهنگی است
موفق باشید