شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر زری حیدری خواه (زرین پاشاکی)
آخرین اشعار ناب زری حیدری خواه (زرین پاشاکی)
|
زنگ که می زنند
رطوبت هوای دلمرده راچک میکنم
روغن دان پوزه دراز را.
زنگ که می زنند
به شماره گیر تلفن عتیقه
سر می زنم .
زنگ که می زنند
سراغ سمباده ها می روم
و
الو می گویم به آنطرف که
در مجاورت مشتی
هوای نم گرفته،
به
خرده های آهن سوخته
در بین حنجره منجر شدن .
به
شماره گیر چرخان که روی صفر
قفل شده
از پوزه روغن می دهم
به دهنی گوشی
به لولای در
به گوشم
به هوای زنگ زده خشک.
راهی هست ؟
که زنگ ها نزنند
که زنگ ها را بزنند
#زرین_پاشاکی
|
نقدها و نظرات
|
درود ها بر شما بسیار سپاسگزارم از نقد قوی و زیبا یتان ، بنده حتما روی پیشنهادات شما فکر خواهم کردم و در خیلی از موارد به جا هم هست و درست و از اینکه دمکث نگاه تان و حسن توجه تان بسیار خرسندم 🙏🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
چه باحال..
درود بانوی عزیز
موفق باشید