جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر توحید هاشملو قلمدار
آخرین اشعار ناب توحید هاشملو قلمدار
|
شب است و دلهای بیتاب
چشمان نگران با اشکهای ناب.
چشم بیخواب منتظر یار،
مثل کودکی پر از نشاط و لجباز، مشتاق پرواز.
همچون پرندهای با امیدی تازه،
میپریدم سوی یار، دور میگشتم از این دیار.
آواز آشنایی را میسرودم،
روی هر بنایی میپریدم.
خانه به خانه، دیوار به دیوار،
مییافتم منزل دلدار.
پشت بام خانه میپریدم، لانهای برای خود میساختم.
پشت پنجره مینشستم
خیره به نگاه او.
او که خود عاشق پرواز
خوشچهره و خوشآواز.
همصدا میگشتیم
آهنگ عشق را میزدیم.
از دلتنگی میسرودیم
می سرودیم از آفتاب و مهتاب
از دل عاشقان بیتاب
از عشق وفا میخواندیم.
دست هم میگرفتیم
در آسمان باصفا پرواز میکردیم.
به دور از چشم خیلیها
تا دور شویم از این شهر حسود
که چشم عاشقانش دلگیر بود
افسوس که خیالی بیش نیست.
اما خیال هم از رسم عاشقیست.
|
نقدها و نظرات
|
متشکرم بانوی بزرگوار🙏🌷🌷🌷🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.