پنجشنبه ۱ آذر
گرداب تنهایی شعری از توحید هاشملو قلمدار
از دفتر غم عشق نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ۱۷:۳۴ شماره ثبت ۱۲۷۵۸۱
بازدید : ۱۴۸ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر توحید هاشملو قلمدار
آخرین اشعار ناب توحید هاشملو قلمدار
|
در انتهای این راه، من ماندهام و تباهی
که مملو از درد است در این سیاهی
در گردابی بیپایان گرفتارم
ماه من دیگر نمیتابد
و من اسیر تنهاییم
در سیاه بازاری، که قیمت دارد انسان
تازه میفهمم چه ارزشی دارد حیوان
کاری نمی شود کرد
صبر هم نعمت خداست
ای رهگذر! کجا با این شتاب؟
بی خوابی من و خواب سنگین زمان
شعاع این فاصله،زخمهای بی درمان
شبهای جمعه این هفته تمامی ندارد
چشمان تاریک انعکاس آیینه نمی بیند
نمایش غم است و آسمان بیماه
|
نقدها و نظرات
|
ای به راه تو تمامی ملل را دیده ای که جبرئیل امین دور سرت گردیده چشم عالم به ره مکتب روشنگر توست منجی کل بشر دین علی پرور توست مبعث رسول گرامی اسلام، حضرت محمد (ص) گرامی باد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
إِقْرَاءَ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِیَ خَلَق
مبعث پیام آور نور و مهربانی مبارک
بر محمد و آل او صلوات