پنجشنبه ۱ آذر
خواب نوبهاران شعری از مهرداد درگاهی
از دفتر برای تو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ ۰۷:۳۵ شماره ثبت ۱۲۷۰۹۱
بازدید : ۱۴۵ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب مهرداد درگاهی
|
آخرین پرتو نور
زیر پوشش ابری سنگین
آرمیدن آغاز کرد
دست باد پاییزی
نوازشگر بوتههای
خشکیده به باغ شد
تن عریان درختان
از ترس سرما و باد
دست بر هوا برداشته
برگها را به زمین ریخته
شاید که این رهزن پاییزی
پای کشیده
به جایی دگر رود
در انتظار نور و گرما
به دور از هرچه سرما
گذراندند روزها و شبها
کامی اما در نیامد
از بخت آفتاب پاییزش
به خواب رفتند آن گیاهان
درخواب دیدند
قطره های باران
زیر نور آفتاب نوبهاران
· یکشنبه، 30 مهر 1402
|
|
نقدها و نظرات
|
دروو بر شما پاینده باشید | |
|
درود بر شما شاهزاده خانوم عزیز مرسی که به ما سری زدید و صفحه مارا گرم کردید شاد باشید | |
|
سپاس فراوان : | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود برشما برادر بزرگوار
زیبا و طبیعت گرا نگاشتید
اُمیدآذین و نمادین.
سلامت و دلشاد باشید