يکشنبه ۴ آذر
نقاب سایه ها شعری از علی پورزارع هیچ
از دفتر دل نامه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ ۰۱:۵۱ شماره ثبت ۱۲۶۹۸۳
بازدید : ۱۷۰ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر علی پورزارع هیچ
آخرین اشعار ناب علی پورزارع هیچ
|
«نقاب سایه ها»
در گوشه ای از حیاط،
نگاهش به ماه میکند گیر .
تاریکی،
سرمای وجودش را سردتر میکند؛
دلش را پر دردتر میکند.
آه از این سوز فراگیر.
زیر درخت انار،
افکارش به آواز باد میرقصد.
در آسمان می شمارد،
ستارههای در خیال پرورده را.
درون دیوار تنهایی اش میشنود،
صدای جغد باغ همسایه را.
روحش در خاطراتی از عشق می سوزد.
نقاب شب،
بر زخم هایش سایه افکنده.
مدهوش عطر شببو،
به دور دست آسمان چشم میدوزد.
«هیچ»
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما سپاس از شما پیشکش مهرتان گرانمهر مانا باشید | |
|
درود و سرور سپاس از مهرتان بزرگوار 🌹🙏🏻 مانا باشید | |
|
درود و مهر سپاس فراوان مانا باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.