يکشنبه ۴ آذر
خلسه ی زابراه شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ ۰۷:۲۱ شماره ثبت ۱۲۶۸۷۸
بازدید : ۱۱۶ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
خلسه ی زابراه
من از تبارِ رفتن ام
یکریز به حالِ بافتنم
رؤیا میبافم ازخودم
کمتر برنده میشوم
بیشتر به حالِ باختنم
بیشتر به حال ساختنم
اما بساز بنداز نیستم ،
واقعاً میگویم ، هیچگاه شک مکن
یکریز به حال تاختنم
هدف من ،
تنها رسیدن ،
به نورِ اوست
مثلِ گل آفتابگردان ،
میچرخد دائم روی من ،
به نورِ خورشیدوش اش
گاهی به حال خفتن ام
بین خواب و بیداری ام
توو یه خلسه ای زابراه
مینویسم یکریز خود را ،
در دفترم
استرس مدتهاست که ، شغلم شده
ای وای کجاست دفترم ؟
ای وای کجا رفت کفترم ؟
کفترم آزادی ام را ازمن ربود خودش پرید
یکریز به حال گفتنم
اما با لهجه ی قلم
با لفظِ خوب این قلم
با زبانی که هست کامل بی زبان
میمانَد در گوش جهان
دراین جهان و خاطرش
با اینهمه مخاطره ش
خاطره هایی بی زوال
منهم دگر روحم چونکه نمیمیرد ،
یکریز به حالِ یافتنم
روحم اینجاست ، کو پس تنم ؟
بهمن بیدقی 1402/10/21
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ارادت استاد بزرگوار سپاس بیکران از مهربیکرانتان و سپاس از بداهه ی زیبایتان سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض ارادت آقای اکرمی بزرگوار سپاس بیکران از مهربیکرانتان مؤید باشید | |
|
با سلام و عرض ارادت آقای اصلانی بزرگوار سپاس بیکران از مهربیکرانتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض ارادت آقای کریمی بزرگوار سپاس بیکران از مهربیکرانتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار سپاس بیکران از مهربیکرانتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار سپاس از حضور ارزشمندتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مستم از شعرنابت
شاعر شکر شکن
مستی از شعر شماشاعرا
قابل انکار نیست