جمعه ۲ آذر
رنگ ... پدر شعری از صادق آل موسوی،بیژن
از دفتر رنج بیژن نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۲ ۱۳:۰۸ شماره ثبت ۱۲۶۸۷
بازدید : ۷۲۹ | نظرات : ۴۱
|
دفاتر شعر صادق آل موسوی،بیژن
آخرین اشعار ناب صادق آل موسوی،بیژن
|
لبم ...گِز گِز ... می سوزد
کِرخ ...
برنازکَش سردی
کبودی ... رنگ خود باخته
به صورت ... سرخی سیلی
به کُولش پُرترین رنج است
به سینه مدفن کینه
چوقامت بود... حلق آویز
.... برای کوه... داری... نیست
به دستانی همه پینه
به زانویی تمام خسته
کمر از غصه بشکسته
به چشمانش نوری نیست
...پدر...آن واژه بهتر
صلابت برتراز صخره
روان تر ... پُر خروشین موج
عمیق تر از همه دریا
وصحرا تک درخت غم
...به تنهایی می گرید....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.