يکشنبه ۴ آذر
هدیه مهتاب شعری از علی پورزارع هیچ
از دفتر دل نامه نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ ۲۱:۰۴ شماره ثبت ۱۲۶۸۱۸
بازدید : ۱۴۷ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر علی پورزارع هیچ
آخرین اشعار ناب علی پورزارع هیچ
|
«هدیه مهتاب»
چه زیباست!
هوایی که تو نفس میکشی،
عطر نفس هایت را برایم می آورد ارمغان.
چه زیباست!
مهتابی که بر تو می تابد،
زیبایی تو را به من می دهد نشان.
چه زیباست!
که خورشید به من از تو میگوید.
زمین، آسمان، نسیم،
همه از تو می گویند.
همه در کار خود لیک
یادت چه جفاها که با من نکرد.
«هیچ»
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما به روی دو دیده سپاس از مهرتان 🌹🙏🏻 | |
|
درود بر شما مهرتان را سپاس 🌹🙏🏻🙌🏻 مانا باشید | |
|
درود بر شما سپاس از مهرتان مانا باشید | |
|
درود و مهر سپاس فراوان مانا باشید | |
|
درود و مهر سپاس فراوان مانا باشید | |
|
درود و سرور سپاس از مهرتان گرانمهر 🌹🙏🏻 مانا باشید به مهر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
احساس خوبی داشت شعرتان
آفرین
جسارتا کمی بیشتر شعر بخوانید
تا ان شاء الله از این بهتر بسرایید