جمعه ۲ آذر
دل دلتنگم شعری از توحید هاشملو قلمدار
از دفتر غم عشق نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ ۲۳:۰۸ شماره ثبت ۱۲۶۷۴۶
بازدید : ۱۳۸ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر توحید هاشملو قلمدار
آخرین اشعار ناب توحید هاشملو قلمدار
|
یه پنجره کنار آسمون🌺نگاه تلخ از پشت اون
گل پژمرده ی من🌺پشت کرده به دلخوشیا
میاد صدایی از پشت در🌺داد میزنه به روزگار
نگاه نکن به حال من🌺سیاهه آسمون دلم
رفته خوشی از یادم🌺ویرون شده سقف بالا سرم
نفسم بالا نمیاد🌺حالم با هیچی جا نمیاد
دلم شکسته مثل شیشه🌺قلبم پُر از غمِ همیشه
جا مونده بندی از دلم🌺دستم نبود پژمرده شد گلم
دیگه خنده نیس روی لبم🌺گریه شده روز و شبم
نمونده راهی پشت سرم🌺خراب شده پلهای دور و برم
نگاه نکن به حالم🌺کدر شده نقش خیالم
هنوز یادمه طرز نگاش🌺با اون سیاهی چشاش
فراموش شدم انگار🌺ای پنجره خبری ازش بیار
له کردم غرورم و زیر پام🌺کنار زدم همه دلخوریام
کینه ندارم تو دلم🌺دوستت دارم گل خوشگلم
پره این دل از دلتنگیا🌺کجایی عزیزم زودی بیا
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.