جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
خوی خاک
می کُشند و می کِشندم سوی خاک
آسمان سیرم نکرد این بوی خاک
بر زلالش دل نمی بندم که گاه
آب را گل می کند جادوی خاک
هر چه گشتم در پی نوش حیات
قسمتم شد نیش از کندوی خاک
نیستم چون زاهدان و سالکان
تشنه ی اسرار تو در توی خاک
خوب و بد را در بغل جا می دهد
سخت بیزارم من از این خوی خاک
حاصلش غیر از غبار غم نبود
آسمان گر اشک ریزد روی خاک
نیستی واسع جدا از دیگران
می دهد بازی تو را هم ، گوی خاک
سید علی کهنگی مهر1402
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد استکی عزیز،سپاس از حسن توجه شما | |
|
سپاس از شما خواهر بزرگوار | |
|
سپاسگزارم آقای اکرمی عزیز | |
|
قربان شما آقای مهدی پور بزرگوار | |
|
ممنون و متشکرم از لطف شما آقای رمضانی عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
" به دریا شکوه بردم از غم دشت
از این عمری که تلخ تلخ بگذشت
به هر موجی که می گفتم غم خویش
سری میزد به سنگ و باز می گشت"
شهادت مظلومانه جمعی از هم وطنان بی گناه را
تسلیت عرض میکنم