يکشنبه ۴ آذر
رنگ حیات شعری از علی پورزارع هیچ
از دفتر دل نامه نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ ۱۱:۳۴ شماره ثبت ۱۲۶۳۱۴
بازدید : ۱۲۸ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر علی پورزارع هیچ
آخرین اشعار ناب علی پورزارع هیچ
|
نبود تو،
از نیستی من میگذرد،
از مرگ آرزو،
از مرگ پنجره.
در خواندن نام تو
آوای زندگی بود نهان،
اما در پس آن هزاران ای کاش پنهان.
چنان در تو تنیده ام،
که در عمق وجودم به تو رسیدهام.
تو باید باشی تا جلوی غم را بگیری،
تا به روزگار رنگ حیات بخشی.
دست هایت بوی بهشت میدهد.
«هیچ»
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما ارادتمندم مانا باشید | |
|
درود و سرور سپاس از مهرتان مانا باشید | |
|
درود بر شما بسیار زیبا و دلنشین سپاس از مهرتان گرانمهر مانا باشید | |
|
درود بر شما سپاس از مهرتان بزرگوار همچنین | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
از رفتن پاییز غم انگیز
تنها غم بجا مانده
یلدایتان مبارک