يکشنبه ۴ آذر
دلم بد جور ازت شکسته شعری از توحید هاشملو قلمدار
از دفتر غم عشق نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ ۱۷:۵۹ شماره ثبت ۱۲۶۲۸۸
بازدید : ۱۲۱ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر توحید هاشملو قلمدار
آخرین اشعار ناب توحید هاشملو قلمدار
|
چشام دیگه اشکی نداره
از دوری یار بی وفا بباره
آخه زدلم طاقتی نمونده
بیوفا درد دوری نشونده
حسرت که تمومی نداره
از غصه ها کم نمی زاره
بدونی منم خدایی دارم
تو را به اون خدا سپارم
آه من یه روز میگیره دامنتو
غصه و دردا میرزه رو دل تو
دلم بد جور ازت شکسته
چی بگم ازاین دل خسته
دیگه نایی واسه نوشتن ندارم
جلو اسمت دل شکسته میزارم
آخر این قصه چیه منم نمیدونم
اینو میدونم من تا آخر نمیمونم
دل من پر میکشه میره از دنیا
اون روزم دیگه سر مزار من نیا
اون روزم تاب دیدن اشکات و ندارم
به خاطرت دنیا را پشت سرم میزارم
کاش ببینی من همینیم که بودم
بوی غم میده شعری که سرودم
درد جدایی،غم دوری،چشمای خسته
نمی دونی چه غمی روی دلم نشسته
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آفرین بر شما و این سرودهای
دل انگیز که شد
باعث خلق دو صد شعر و
امیدوار شدن