جمعه ۲ آذر
پیک امین .اتش عشق. دلبرو می مذهبی شعری از امین سوری
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۸۹ ۱۵:۴۵ شماره ثبت ۱۲۶
بازدید : ۱۰۰۶ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب امین سوری
|
ای نفس صبح که بر من وزی گر به هوای نفس من خزی بیخبر از خود شوی پیک امین تا که روی و لب لعلش گزی ..................................... با منه دیوانه مگو الحذر از سر بخشایش من در گزر زاتش عشقت به جهان سوختم دوزخ سوزان ننماید اثر ..................................... گرکه زنم بوسه ی خود بر لبی از پس ان بوسه براید تبی این تب جانسوز بباشد گناه در بر هر مذهب و هر مکتبی می اگر از من بکند تر لبی از پس ان جام براید تبی این تب جانسوز بباشد گناه باز به هر مذهب و هر مکتبی بهتر همان است که کافر شوم من نتوانم که طاهر شوم من که بوم دلبرومی مذهبی ...................................
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.