يکشنبه ۴ آذر
گشتاپو شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ۰۶:۵۵ شماره ثبت ۱۲۵۹۲۹
بازدید : ۱۳۴ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
گشتاپو
پس چرا اینقدر تنهام ،
درمیان اینهمه افکارکه میچکند ازمغز؟
درمیانِ اینهمه نبض ،
که روحم را برند تا لحظه ی قبض
تا ، فرشته ای زیبا بیاید
دگر او مانَد و اخذ
آنوقتی که تعبیرمیشوند ،
رؤیاهای این مغز
آنوقتی که مانندِ همیشه ،
تو اول شخصی و،
امرت دوم شخص
منهم ، سوم شخص
آنوقت که رها میشوم از حبس
ز این دنیا که سلولی ست برایم ،
با یکعالمه زندانبانِ وحشی
که ازدیدنِ زَجرم ،
مشغولند به رقص
دنیاطلبان ، شک مکن که مَستند
با دلیل میگویم اینرا
با دلیلی مُستند
آلبومِ خاطرات مغزم ،
دگر ازاینهمه بی عدالتی ،
جای خالی ای ندارد
پُرَست از عکس
برعکس ،
آلبومِ خاطرات مغزم ،
ز عدالت ، خالیِ خالیست
ز گشتاپو، آمده یک فَکس ،
اقرارکرده که هر نازنازی ای افتاده در لغز
به دور از واژه هایی کاملاً نَغز
که با حضورشان ،
خاموش شود امیدِ هر نبض
بهمن بیدقی 1402/9/13
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام خدمت استاد ارجمند و گرانقدرم ممنونم از حضور ارزشمندتان خیلی بزرگوارید وقت را غنیمت میشمرم و از همه زحماتتان تشکر و قدردانی نموده ، بینهایت از الطاف و مهر بیکرانتان سپاسگزارم در پناه حق انشاءالله همیشه سلامت و مؤفق و شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام استاد ارجمند بزرگوارید سپاس بی پایان از لطف بی پایانتان در پناه حق شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای مهدی پور ارجمند بزرگوارید سپاسگزارم از لطفتان در پناه حق شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای اکرمی ارجمند بزرگوارید سپاسگزارم از لطفتان در پناه حق شاد باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.