جمعه ۲ آذر
دوبیتی با مضمون «آزادی و آگاهی» (۱) شعری از شبنم حکیم هاشمی
از دفتر دوبیتی نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ ۲۲:۰۷ شماره ثبت ۱۲۵۷۹۰
بازدید : ۱۶۵ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر شبنم حکیم هاشمی
آخرین اشعار ناب شبنم حکیم هاشمی
|
شروع شعر آزادی مبارک!
و فکر عشق و آبادی مبارک!
همین که تو در این زندان ظلمت
به نور سایه دل دادی مبارک!
شبنم حکیم هاشمی
|
|