خداواندا تو را شکر می گویم بخاطر تمام نعمت هایی که به ما ارزانی میدی و ما نمی بینیم
بودن ما در این دوره و این ساعت بیهوده و بی هدف نیست
ما انسان ها موجوداتی فانی ولی خاص هستیم
درون هر کدوم از ما عجایبی وجود دارد و هر کدوم از ما ارزوهایی داریم هرچند دور هرچند نشدنی
100سال بعد ماها وجود نداریم ناراحتی ها و شادی های ما با ما خواهند رفت و در دنیای دیگر فرود می آیند.
غصه ها رو با قدرت هرچه تمام تر شوت کن جایی دور جایی که هیچکس پیداش نکنه
چه چیزی اینقدر ارزش داره که تمام عمر اشک بریزم و دلگیر باشیم
تازمانی که عشق در این دنیا وجود داره جایی برای نفرت دروغ و بدی نیست
قبول دارم گاهی عشق در کوچه پس کوچه های زندگی گم میشه
گاهی پنهان میشه و گاهی با ما شوخیش میگیره
اما تا زنده ایم باید با ما زندگی کنه باید همنشین ما در روزهای سختی باشه
شاید جسم زمینی ما از بین بره ولی عشق محبت لطف و لبخند ادم ها هیچ وقت فراموش نمیشه....
سلامم سمیراجان خواهر عزیز و دوست داشتنی ام
بی اندازه زیبا و ادراکبیان سرودید
زُلال و دلنشین مناجاتی آرامش بخش
دلشاد و سلامت و سربلند بمانید